Ons 11/3 - Mån 16/3

Oj vad tiden går fort..Såg att det är hela sex dagar sedan sen jag skrev. Denna veckan har varit segare än segast. Sitter där på en obkekväm stol och tittar på medans gabi skriver mail efter mail och hon hnner inte svara färdig på någon av mina frågor innan jag hoppar högt när telefonen ringer. Usch nu längtar jag hem till alla kära vänner och västkusten.

Som sagt bjöd inte slutet av vecka 11 på så mycket spänning. Jag satt och lärde mig iaf hur man gör en konferens bokning och hur olika möbleringar kan se ut i salarna. Kunskap är värt mycket..

Eftersom jag ska var ledig nu på fredag skulle jag jobba på lördag kväll. Typiskt att jobba när melodifestivalen är men men jag är ingen fanatier precis. Men det är kul proogram, Ännu bäätrre hade det varit med en annan programledare, jag tycket verkligen att Petra Mede är kass! Nu när jag fick reda på att en ännu sämre låt ska representera oss o ESC är jag inte alls besviken på att jag missa årets final.

Jag hade en ganska trevlig kväll på hotellet tillsammans med Nayra=) hon är alltid lika glad. Jag hade lite roligt åt hennes bakfulla och ytterst tröga hjärna hahaha God mat som vanlöigt när man får beställa från restaurangen.

Söndag blev en riktig vilodag som det ska var. Reste mig bara från tv soffan när jag blev hungrig.. Slöare än slöast!

Idag är det måndag igen. Näst sista veckan och på torsdag åker jag till Elin över helgen så snart ligger jag npg hemma i mitt rum igen innan jag hunnit blinka. Även om det är det jag vill och saknar kommer jag nog sakna huvudstaden och det vacka hotellet. Men det är ju bara tre timmar bort med tåg så jag kommer ju säkert tillbaka. Ja idag har jag tillbringat dagen tillsammans med hotellets konferens värd jannika=) en jätte trevlig tjej. Had eganska mycket att göra hela dagen, ställde frma och bort fika. hkälpte dessutom till i lunchen en stund. Vid tre åkte jag hemoch passade ppå att handla lite grönsaker när jag fått gå ganska tidigt=)

Kvällen bestod av lite mat, kyckling sallad. Dessutom lite styrketräning och sen släckte jag tidigt. Man blir så himla trött när man går upp redan vid sex. Lyckligtvis är jag faktiskt ganska pigg på morgonen.

Bara 1 1/2 vecka kvar nu! =) Nu ses vi snart

pussar o kramar

Kommentarer
Postat av: Elin, Mamma och My

Hej! Tråkigt att det känns långsamt, här i Storlien går tiden jättefort. Hade en underbar solig helg men idag har vi snöat bort! Mysan har blivit ett riktigt skidåkarproffs på bara två dagar:P Nu ska familjen sätta sig på tåget hem om två timmar och jag blir ensam igen:( Men snart kommer ju du och hälsar på! Ha de gött! PussPuss

2009-03-17 @ 15:10:14
URL: http://elinskrypin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; ja det va verkligen en bra film:) ska bli så kul att du kommer hem snart! Då får vi ta igen allt prat;) KRAM

2009-03-22 @ 10:49:07
URL: http://humanistensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0