28/2-1/3

Sov länge och när jag tillslut vaknade vid 11, låg jag och myste i sängen en stund. Det är så skönt att ligga kvar och inte ha någon tid att passa. Efter en stund åt jag en banan och gick sen ut på lite power walk. Var borta ca 50 minuter tog en dusch slappade. Städade även rummet med vad allt det innebär jag hittade tillslut en svabbhink den var full med damm, undrar hur ofta ungdomarna svabbar golvet här. Sen blev ddet läxor o lunch innan jag tog bussen in till stan.

Claes mötte upp mig vid medborgarplatsen, vi gick till hans jobbb för han var tvungen att avsluta några saker innan vi kunde hitta ett fik. Det var kul att äntligen se var och hur han jobbar. Efter en stund letande hittade vi tillslut att litet fik.- Ganska dyrt men det fick duga hade inte tid att leta. Jag drack en jättegod latte=)

Filmen började 17.30 och Australia var faksiskt riktigt bra. En film i min smak som innehåller romantik, drama och komedik men även lite action. Bra val=)

Filmen var ganska lång så jag kom inte hem för än närmare 10 och då var jag jättetrött även om jag fått sova länge på morgonen.  Somnade direkt..

Bussarna gick inte så bra på lördag morgon så jag var på jobbet nästan en timme före bestämd tid. En dag som detfaktiskt fanns lite att göra. Inspekterade rum där gäster skulle flytta in, hela 13 ankomster idag=) rekord på den tiden jag varit här. Senare blev det lite bokningar och inckeck. Fick också gå ner till spat ett par gånger för att fylla på handukar och dyl.

Men alltid när klockan har passerat tre finns det inget kvar att göra. Även om jag skulle ha stannat till klockan 18 fick jag gå redan vid fyra..Skönt att vara hemma tidigt, kunde handla och laga mat innan klockan blev sju.

Snackade en stund med emelie och hennes kille innan vi guck ner till TV-rummet för att kolla på melodifestivalen som alla handa miljoner svenskar=) Efter brottskod försvunnen gick vi till sängs.

Söndagen är jag inte stolt över. Vi slappade franför tv hela dagen vi reste oss bara för att åka in till nacka för att köpa godis och senare göra lite kvällsmat som bestod av fruktsallad med keso mums mums¨.

Nu är det måndag och jag börjar inte för än kl tre. Har tagit en powerwalk duschat och sitter nu framför datorn med en tallrik gröt. Lycka till med tredje veckan alla praktikanter=)

pussar o kramar saknar alla<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat nu syns vi snart hoppas du har lite bättre koll på dagarna då så du möter oss på rätt dag o rätt dax.Claes bokar bord på bra restaurang lördag kväll.Puss mamma

2009-03-03 @ 08:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0