inte mycket

Började samma tid och idag hade vi tur med buss och tåg=) De har även blivit mycket bättre med sömnen, sov hårt till klockan ringde även om det tog en liten stund att somna.

Jag fortsatte en liten stund med pärmarna men sen sa nayra att jag kunde vänte med dem det var inte super viktigt. Jag fick lära mig ännu mer om bokningar informationen  en tar inte slut. Huvudet är fyllt till bredden och det har bara gått två dagar. Vid elva kom SPF( svenska pensionärs föreningen) de skulle ha årsmöte och äta en lätt lunch. Min uppgift var att hjälpa dem med jackor och visa vägen till en konferans sal. Den låg på andra våning så det var hiss som gällde. När de skulle hem var jag mänsklig dörrhållare och många var trevliga och jag fick en liten pratstund med en gubbe som var nöjd och glad, de uppsakttar säkert när det händer något sådant här hånder i deras, tror jag, ganska händelselösa o tråkliga vardag. För mitt jobb som dörrhållare fick jag en lyckopeng av en tant=) alltid kul när man blir uppskattad för små saker som att hålla i en dörr och le lite=)

Lunchen var äcklig men var ju tvungen att äte, kocken hade smygit ner pepparrot io pastasåsen som dessutom innehåll salami och för mycket salt. Men jag ska nog vara nöjd attt jag får lunch.

På eftermiddagen fanns det inte så mycket att göra, hjälpte emelie att ränsa överfulla gamla offert pärmar. Inget roligt jobb precis men det måste göras och då passar de på när vi är här så de själva slipper hahah

NU har jag och emelie gjort en timme på gymmet. Riktigt kul faktiskt. Vi upptäckte att det fanns bastu men tyckte det var försent att sätta på den. Men vi ska ju inte åka hem än så det finns fler chanser=)

dags att sova

pussar o  kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

Verkar som någon kommer vara vältränad när hon kommer hem:P

2009-02-18 @ 17:56:31
URL: http://elinskrypin.blogg.se/
Postat av: Mamma och My

Hoppas dom dagliga resorna till hotellet fungerar bra:)och att gästerna är trevliga:)Det gick bra och spela i kyrkan:)Hoppas du har det bra kramar och pussar från familjen.<3<3

2009-02-18 @ 21:45:47
Postat av: Mamma och My

Hoppas dom dagliga resorna till hotellet fungerar bra:)och att gästerna är trevliga:)Det gick bra och spela i kyrkan:)Hoppas du har det bra kramar och pussar från familjen.<3<3

2009-02-18 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0