HELG

FREDAG
Förberedelser inför after ski hela förmiddagen. Vi har planerat en avskedsfest för hela skolan. Dagen blev perfekt när våran rektor berättade att hon ordnat boende till oss i Stockholm=) Vi blev jätteglada nu kan vi åka till huvudstaden och det som jag längtat efter är inte längre förstört.
AFTER SKI
 Vi dansade åt våfflor och visade sketcher. Det var en jättekul fredag. Känns så bra att våran klass har kommit så nära varandra. Vi kramade alla hejdå och hade en stor gruppkram. Jag kommer sakna våran klass. Var nära att börja gråta alla var så känslosamma. 
KVÄLLEN
Blev en lyckad kväll tillsammans med Lina o Susanna vi skrattade, Lina flörtade med pizzabudet pch jag och susanna tjöt av skratt. Det var ganska pinsamt att behöva öppna dörren senare. Men det var kul. Vi tittade även på systrar i jeans 2, en tjejfilm som innehöll det mesta som vi gillar, spänning skratt, tårar och dessutom en SNYGG kille. Vid halv elva fyllde vi bubbelpoolen och satt och trängdes med en maraboupannacotta i handen. Varför måste allt gott innehålla ett ton kallorier. Det är alltid kul att snacka skit med tjejer i en bubbelpool. Alla tre tänkte på eva o adam där eva och hennes tjejkompis badar bubbelpool. När vattnet hade svalnat av gick vi och la oss men lampan släktes inte för än efter två. Denna kväll måste vi göra om=)
LÖRDAG
Mer prat, frukost och hejdå kramar. Gud vad jag kommer sakna dessa trevliga tjejer under praktiken. Tur att vi ses på onsdag.  18 års fest=) 
Dagen gick snabbt med långpromenad, handling till maten på kvällen. Sen skulle vi laga en tre rätters: chevrekräm inrullad i lufttorkad skinka med en avocado halva till förrätt, enrecot med grillad tomat, harricoverts med bacon och klyftpotatis till huvudrätt. Efterrätten blev choklad kladdmuffins med grädde=) MUMS MUMS
VI kollade på melodifestivalen. Emilia var outstanding=) Vid tolv somnade jag direkt, behövde sömn efter den sena kvällen i går.
SÖNDAG
Denna dag har bara börjat med mys i sängen lång frukost och övningkörning med mamma, det gick bra jag tror jag får ett körkort tillslut, synd att jag fyller år så sent.

Imorgon får ni reda på hur denna dag slutade=)

PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0