Fjärilar i magen

Nu hoppas jag att alllt är packat. väskorna är stängda och står bara och väntar på att bäras ut i hallen. Jag hoppas bara jag fått med mig alllt men men om det är något jag saknar så är det bara att köpa. Mamma sa något bra nyss. Finns det inte i stockholm finnns det inte så är det bara. Jag måste sluta vara orolig.

Men magen krampar som vanligt och händerna vill inte riktigt lyda, så skakig är jag. Töntigt men sant. Ska faktiskt bli skönt att slappa lite på tåget, har ont  hela kroppen. Mamma släpade med mig på pump igår och instuktören missa inte en muskel, kan knappt gå.

Nej nu måste jag göra en sista koll i packningen innan det bär av till trollhättan där jag ska ta tåget kl 11 mot göteborg och sen går x2000 mot huvudstaden 12.41 längtar..

KOmmer sakna alla goa människor och vänner o familj ni vet vilka ni är jag tänker på er. ♥

MÅnga pussar o kramar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas allt går bra gumman! KRAMAR i massor

2009-02-14 @ 11:42:02
URL: http://humanistensofia.blogg.se/
Postat av: Elin

Allt kommer gå så himla bra gumman, oroa dig inte!! Jag glömde duschhandduk men det finns inte att köpa här i Storlien så jag måste åka till Åre imorgon:S Lycka till och glöm inte att jag älskar dig!! PussspUSS

2009-02-14 @ 20:17:58
URL: http://elinskrypin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Melodifesivalen avslutad,Måns bäst!!Dom som vi ville skulle gå vidare gick inte vidare TYPISKT!!:(

Pussar och kramar från My och Mammsen.:)<3<3

2009-02-14 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0