Äntligen fredag

Ligger lite efter i skrivandet, men så här såg min fredag ut.

Vi kom till saltsjöbaden i 8 och slängde i oss lite frukost innan vi gick ner till receptionen. Där väntade pärmarna så snällt på mig, emelie fick hjälpa mig hela dagen för hon hade inga arbetsuppgifter. Vi skyndade oss och nu är det bara fjärde våningen som inte har fått nya pärmar. Den skulle de försöka hinna med i helgen. Jag hoppas verkligen det för jag klarar inte av att se dem länge till. Jag vill så gärna lära mig mer. En  stor del på hotell är att checka in o ut gästar och detta har jag inte lärt mig ännu.

Vi slutade ganska tidigt för att hinna med atthandla och gå till skolans reception och betala hyran innan den skulle stänga 16.30=)

Vi var trötta och efter besöket i receptionen åt vi lite mat och gick senare ner för att träna en stund. Vi har nu en nyckel till ett skåp så vi får tillgång till hantlar. Efter 1 1/2 timmes träning och en lång dusch satte vi på en film och åt varsin mörk choklad, den var vi värd efter att ha tränat nästan varje dag.

Vi släckte ganska tidigt och sov sen till ca 9.

Lördagen var soft

Vi strosade i stan innan vi rog ut till farsta för middag hos min farbror. Det tog en liten stund för oss att komma dit eftersom vi tog fel tunnelbana men strax innan fem var vi framme.

God mat lite glass och melodifestivalen, kunde inte vara bättre=)

Vi var hemma vid elva o jag var jätte trött så det blev sängen direkt. Nu har jag sovit ut ända till halv elva. Sitter med en kopp te=) Ska snart göra mig i ordninga hitta lite afrikanska kläder i garderoben  äte lunch och sen bär det av mor sveavägen, urkraft och afrikansk dans för hela slanten. Längtar ska bli super. hahah

Pussar o kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen lite om vad du gör.Jag har just gjort en semla var till oss här hemma. My är på innebandy,bra att hon vågade gå dit själv.Ha en bra vecka. Puzz mum

2009-02-22 @ 19:24:58
Postat av: Elin

Hej min gumma!! Låter som ni haft en jättebra helg!! Kul att ni verkligen provade på den afrikanska dansen!! Men åka fel i tunnelbanan?? Lilla gumman då, det kan man väl inte göra:P Puss Puss Älskar dig<3<3

2009-02-22 @ 19:35:04
URL: http://elinskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0