SJUK

Usch blä fy=( =(

Jag hatar att vara sjuk. Huvudet känns dubbelt så tungt. Kan knappt prata. SÅ skönt att det finns blogg då. Här kan jag säga så mycket jag kan utan att det svider i halsen =)



Söndag, skulle ha varit hos min kära sofia ju. Är ledsen att jag inte kunde komma. Ville så gärna men vill inte smitta. Om ett par veckor ska vi ses jag lovar.

Söndag är en dålig dag. Vem gillar dem. Dagen innan veckans början. Vet inte om jag kanske ska skippa skolan. Men nu på gymansiet missar man så mycket på bara en dag. Jag får väll kämpa, matte första lektionen gör mig inte mer uppåt precis. Dessutom har vi läxa som jag inte har gjort.  Dumma dumma mig. Borde har gjort det. Måste kämpa extra mycket i matten. Hoppas jag får g!

LÄngtar tills på fredag, min födelsedag =-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har oxå blivit sjuk... ingen feber, men kan inte heller prata! haha bara typ kraxa... Inget kul alls.

HIhi fick ditt sms förut;) nice med 2 killar:D spännande;) hihi

Massa kramar

2008-09-22 @ 20:53:29
URL: http://humanistensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0