Espana

Den 26 september kommer det en klass spanjorer till tjörn. Våran klass ska ta hand om dem i tio dagar. Gud vad kul det ska bli =) De ska bo 2 stycken i vårat lilla hus. Tänk vad städat det kommer vara de dagarna. Jag och syrran är inte speciellt ordningsamma men men man vill ju inte bjuda in folk till ett bombnedslag.

Det ska följa med oss till Grästorp de två helgerna de är här. Då ska de få se allt. Jag är redan spänd för vad det kommer tycka om sverige. Den fjärde ska vi ha kalas för mig syrran och pappa. Då ska de vara med. Stakars stakar får träffa hela släkten. hehe

I maj ska våran klass åka till dem i spanien och hälsa på. De kommer från en liten stad 2 timmar norr om Madrid. Hoppas vi besöker huvudstaden. 



                                                                                                      jippi!                                               HIT SKA VI =)


I går så jobbade jag på ronnum igen. JObbar varannan helg. Det är så kul att göra något inte bara vara hemma. Pengarna är en bonus. Men nu det senaste har det börjat bli mycket. Ingen ledig helg. Alla helger fram till 20 oktober är fullbokade. Inte bara jobb utan andra grejer också som måste göras. B.la så kommer ju spanjorerna.
Det har börjat en ny servetris på ronnum. Bastien heter han. I början vara han trevlig. Men igår började han bli lite "äcklig". Hatar sådana killar. Jag tror han är från italien, spanien eller nått.  Han kan dålig engelska. Det blir så pinsamt när man inte fattar.

HOPPAS ni haft en bättre helg. KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du o jag till London låter mycket mycket bra:D



<3<3

2008-09-14 @ 15:47:17
URL: http://humanistensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0