Lov

Denna härliga vecka har precis börjat, hade inget planerat inför lovet men helt plötsligt så hade jag inte en dag ledig.
 Var i Lidköping idag med Sandris, så kul att träffas. Det var länge sedan. Vi har varit vänner sen 2.an eller något. Men när gymnasiet börja gled vi ifrån varandra =( Man hinner inte träffas, nu gjorde vi äntligen det. Hade mycket att prata om. Nu får det inte dröja lika länge till nästa gång.

En bra dag i lidköping, ÄLSKAR denna mysiga stad. Mycket bättre att gå runt där och shoppa än på något stort center. Dessutom hitta jag massa kul =) härligt när det händer. Ångrar inte ett enda köp.

Imorgon kommer äntligen mamma och pappa hem. De har varit i Italien i en hel vecka. Kommer krama sönder dem i morgon. VI får städa och bjuda på lunch, mys mys.

I vår väntar 6 veckors praktik. Jag börjar få panik. Ingenaning var jag vill vara någonstans. Jag har sagt Stockholm. Men nu har jag fått reda på att det är nästan ingen som vill åka dit. Jag vill inte var ensam i Stockholm i 6 veckor. Det klarar jag inte. Om jag är i göteborg kan jag ju bo hemma men jag vill komma bort också när man har chansen, varför inte ta den. Jag hoppas verkligen att det är någon mer än jag som vill till huvudstaden.

Hoppas det reder ut sig =)

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: haha oki;) kul att du gillar makeup- rådgivningen:)

2008-10-27 @ 19:10:59
URL: http://humanistensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0