Tråkigt..

Tjörn 6/5 - 08

Skulle åkt på friluftsdag idag men vaknade med huvudverk så jag orkade inte. Nu när den är borta ångrar jag mig lite. Det finns inget att göra här. Har legat i soffan sen jag gick upp vid tio. Kollat lite på tv och bara softat ibland är det skönt men nu går tiden as sakta. Det finns absolut inget att göra här i lägenheten. Borde jobba lite med en stad jag håller på att skriva om men är inte så motiverad.

Vi fick ett busskort igår som vi skulle använda på bussen till sjön vi skulle till. Kanske ska jag använda det och åka in till stenungsund en sväng och shoppa lite...Men så kom jag på mig själv att det är ju att sno pengar från skolan. Så dum ska man inte vara...

Imorgon är det redan onsdag. Skönt att veckorna går så snabbt. Nu är det bara fem skoldagar kvar tills praktiken börjar och jag längtar. Ska vara på ronnums herrgård som är hotell och restaurang. Jag ska vara i restaurangen, 2 veckor i kök och 2 i serveingen så roligt det ska bli. Ska ringa dit o morgon och fråga om tider m.m.

Nu ska jag plocka undan och städa en stund. på torsdag kommer syrran hem från turkiet. Då måste det vara fint i lägenheten. Har saknat henne ♥  

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas du mår bättre gumman... jag har helt sjukt mkt skolagrejer att göra... får väl magsår snart lr nåt... usch.. ha de bra

2008-05-06 @ 18:33:20
URL: http://humanistensofia.blogg.se
Postat av: Elin

Naaw! Saknade dig med gumsigums<3

2009-01-15 @ 19:00:30
URL: http://elinskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0