Sofia

Grästorp 1/4-08

Idag har jag jobbat i några timmar. Kan inte kan inte säga att det var speciellt roligt men men jag tjänar ju pengar. Man får tänka på målet och priset man får för det haha..

Jag kan inte säga att jag har många vänner omkring mig. Jag minns 9 avslutningen när våran klassföreståndare pratade om att det är det viktigaste man har. Han hade verkligen rätt. Det sista han sa till mig var att jag skulle tänka på vännerna.. Börjar nästan lipa när jag tänker på det. Han hade så rätt i det och det var inte det ända han hade rätt i. Han var verkligen den bästa lärare jag någonsin haft. Så tråkigt att man inte har honom längre. Man måste gå vidare. Jag saknar verkligen tiden på centralskolan , jag hade verkligen bra lärare. Nu har jag inte det längre. 

Men som tur är har jag i ella fall en riktig vänn. Man har verkligen tur när man får ha en vänn som Sofia. Du är så omtänksam och en riktig lyssnare. Vi har så kul tillsammans. Saknar dig ofta. Längtar tills på lördag.

Hoppas du läser detta gumman för det är du värd. ♥ kram på alla

 


Kommentarer
Postat av: sofia lindström

åh va söt du e =D glöm aldrig att du e mitt hjärta... jag saknar oxå nian. Tänk när vi satt där o sa typ "ja du tänk att vi kommer sakna den här tiden" o nu sitter man väl här o typ bölar... haha. vi ses på lördag=D

2008-05-01 @ 20:33:40
URL: http://humanistensofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0