skolan är slut

Tjörn 12/5 - 08

Idag var det den sista skoldagen på nästan fyra månader. Så skönt. Och det var ingen riktig dag..Hade matte nationella i två timmar på morgonen. Gick ganska bra :) men MVG uppgifterna var jätte svåra har massa fel på dem. Tur för mig att det bara var tre sådana knäppa uppgifter haha...senare vänta jag i skolan än stund, fixade lite grejer. KRAMADE mina vänner Anna och Susanna, kommer verkligen sakna dem under sommaren :( dessutom åker Susanna till USA ett år och pluggar på high school..Gud vad fuskigt jag vill också göra det. Det låter så coolt och det är ett minna för livet. Men det finns inte bara fördelar..Tänk vad jag skulle sakna min familj och alla vänner. Jätte jobbigt. Jag ska försöka hålla mejl kontakt med Susanna...kommer sakna henne jätte mycket...

Nu sitter jag hemma och gör ingenting. Funderar på om jag glömt något viktigt. ´Kommer inte vara i lägenheten på hela sommaren. Skulle vara tråkigt om man glömde något. Morsan kommer vid tre och hämtar oss. Det är tur det annars hade vi inte kommit hem. Har massa väskor med jag vet inte hur mycket kläder och saker. Fattar inte hur man kan ha så mycket..Borde egentligen göra en rensing. Massa kläder som jag inte andvänt på jättelänge.

Tråkigt att det fina vädret är borta. Tur att det är lite sol fortfarande. Imorgon börjar min praktik. Är jätte nervös:( tänk om man gör bort sig.

Tack sofia för i lördags, det var mysigt. PÅ söndag får vi ta rundan som du prata om..

puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Hoppas allt går bra imorgon!! men det gör det, det vet jag! Ska bli kul i helgen. Dick ska på marknad, så ska inte träffa honom i helgen, så vi kan va vilken dag som helst. ja visst vore det kul o ta ett till hål i örat... ska vi göra det i helgen?? vi kan åka till lottas?

2008-05-13 @ 20:13:20
URL: http://humanistensofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0