Praktik dag 2

Grästorp 16/5 - 08

Andra dagen var jättekul. Började vid tre och hjälpte till att göra i ordning det sista innan ca 35 personer skulle komma och äta 5 rätters middag. Jag skulle hjälpa till att servera allt...:) roligt vad det. Allt gick jätte bra och jag lärde mig mycket.

Gästerna kom inte för än vid halv åtta. Och innan dess fick jag dammsuga  och putsa glas heheh inte jättekul kanske men något måste man göra. Observerade mycket. Man lär sig faktsiskt än del av det. Efter jag hade dammsugat fick jag migrän..så jobbigt, man mår jätte illa och är yr. Jag fick en tablett och efter vi hade käkat mådde jag mycket bättre :) skönt, jag ville verkligen vara med på kvällen. Det hade inte varit kul om jag hade varit tvungen att åka hem.

Ska gå till apoteket och köpa eaze eller nu vad det heter.Det ska tydligen vara jättebra mot migrän. Har bara andvänt ipren förrut. Men har fått migrän tre dagar i rad nu så mamma tyckte att jag skulle köpa sådana.

Efter vi hade serverat efterrätten , som var choklad pizza den var as god, prova det ! Hämtade mamma mig. Hade jätteont i fötterna. Men men det var en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: sofia

Va bra att de e roligt=)

2008-05-16 @ 15:51:46
URL: http://humanistensofia.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu får du allt ta och blogga lite mer, speciellt när du åker upp till Sthlm!! Puss

2009-01-28 @ 22:49:11
URL: http://elinskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0