Matteprov

Tjörn 7/5 - 08

Gick upp tidigt idag, så skönt att ha gott om tid p sig på mornarna. Jag klara inte att stressa, då glömmer jag bara massa saker. Det finns många i klasssen så går upp typ en kvart före skolan börjar och är åndå där i tid. Fattar inte hur de hinner. Jag lovar det är inte bara killar..

När jag kom till skolan lånade jag telefonen inne hos en lärare och ringde till min praktikplats...Hon som jag pratade med var trevlig men norska så det var lite svårt att förstå...en sak förstod jag, jag ska vara där kl 11.

Som sagt nationellt matte prov idag. Jag blev glad när jag faktiskt kunde rätt många uppgifter. Mycket lättare en vad jag trodde. Hade inte tränat överhuvudtaget så jag hade tur. Hoppas det gick bra för dig sofia..

Efter provet skulle vi inte ha några vanliga lektioner, vi skulle skriva upp förslag och fundera över vad vi kunde förbättra på skolan. Många kom med bra förslag, Klassen är lite smartare än vad jag trodde haha. Vid tolv före lunch fick jag as ont i magen så jag gick hem.

Nu sitter jag i soffan och ska nog slumra en stund före jag börjar plugga inför spanskan och serveringen som vi har på tor och fre,,

pussar

Kommentarer
Postat av: sofia

love u my angel

2008-05-07 @ 20:36:45
URL: http://humanistensofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0