Lång dag..

Tjörn 5/5-08


Vilken lång dag..fick gå upp redan kl sex för att åka med tåget till uddevalla. Egentligen borde jag inte klaga, många av mina kompisar går upp den tiden varje dag för att åka till skolan..Som sagt åkte jag idag och missa första lektionen som var matte, men vad gör det. Jag är jättedålig på det ändå och på onsdag är det nationellt prov, är så nervös. Det känns som att ett ig i matte skulle jag inte bli förvånad över.

Egentligen skulle det kostat ca 200 kr att ta sig hit från Grästorp men jag lura konduktörerna att jag redan betalat hahah. Sista biten måste jag åka buss och då kan man ju inte smita så hela vägen kostade 38 kr...Snacka om att komma undan billigt. Hahah


I morgon ska hela etten och tvåan åka till en sjö och ha friluftsdag. Så tråkigt men man får väll åka. Kanske kan man sola lite och få färg. Det ska ju ändå bli fint väder så det gäller att passa på att vara ute. Hoppas det blir en bar dag.

Det är så skönt att det blivit sommar väder men vi får hoppas att det håller i sig så att inte det som egentligen ska vara sommar blir som höst eller något. Undra om det är växthuseffekten som gör detta med vädret.. En djup tanke som jag undrar om någon verkligen har ett svar på??

Lämnar er att fundera på det svara gärna med en kommentar :)


Kommentarer
Postat av: sofia

hehe va tvungen o kolla upp det här me chipmunken! det betyder jordekorre=D så du vet...

2008-05-05 @ 19:24:29
URL: http://humanistensofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0