Jobba..

Grästorp 2/5-8

Idag skulle jag sovit länge och bara myst hela dagen.. Men jag var tvungen att jobba idag med. I elva timmar  slet jhag på morsans företag där de gör bl.a. korv...den är förresten asgod..Jag var trött hela dagen och nu är jag ännu tröttare..

Ljudet på min mobil har pajat och om det inte var nog med det så stötte jag emot något idag så det har blivit värsta sprickan. Så i morgon ska jag köpa en ny. Det är så konstigt det där med mobiler och det gäller inte bara dem allt blir sämmre hur nya re det blir..Allt från mobil till tvättmaskin var bättre förr. Alla minns ju 3310. Med den kunde man i princip göra vad som helst med innan den gick sönder.

I morgon ska jag trffa sofia. Det ska bli kul :)

kram kram

Kommentarer
Postat av: sofia lindström

hej=) trevligt vi hade det idag

2008-05-03 @ 19:45:48
URL: http://humanistensofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0