Helgen..

Grästorp 4/5 - 08

Har haft en skön helg.. Man blir så mycket gladare när det är fint väder också.

Jag har jobbat och tjänat lite pengar. Två dagar ca 1000 kr som blev en ny mobil. Hade en bra men ljudet krånglade också krachade jag den på jobbet. Hittade en sony Eriksson som tyvärr inte kommer in för en i morgon och jag är inte hemma då så jag får vänta ända tills på fredag..

PÅ lördagen tog jag moppen (som pappa äntligen fått igång) till min sofia :). Det är så kul att träffa henne. Vi tittade på en bra film. "sofia jag diggar också prinsen"...Han var bara bäst ! Vi solade en stund i det fina vädret.. Jag älskar sofias hus det är så mysigt och hemtrevligt. Dessutom ligger det på landet med en jättefin utsikt över gärden...Så mysigt. Sofia var berädd på att jag kommer vara stammis hos er hela sommaren. Hoppas jag är välkommen hahah.

Idag är det söndag. Egentligen skulle jag tagit tåget vid sex hem till tjörn men det var barnkalas pågång. Jag var bara tvungen att åka med och träffa mina gulliga kusinbarn Johan och Stina bara knappt ett år gamla...så söta . Förresten  de är inte syskon. Jag får ta tåget i morgon..som går vid sju så jag får avsluta min sköndhets sömn redan kl sex. Jag är verkligen ingen morgon person. Hatar att gå upp tidigt idag sov jag tilll elva så sköööönt.

Godnatt kramar

Kommentarer
Postat av: sofia lindström

hihi du e välkommen=D
men visst digga vi chipmonken oxå??!! =D HAHA

2008-05-05 @ 19:07:56
URL: http://humanistensofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0