Vad var det jag sa!

Det blev precis som jag skrev i i mitt första inlägg, jag hinner och orkar inte skriva i bloggen. Typ två månader sedan jag skrev något =(. Måste bli bättre. Det är så skönt att bara sätta sin dag på prent, inte för det är så kul för andra att läsa, men det är lättare att ta tag i nästa dag om man har raderat den förgående..heheh. Jag fattar inte att alla har så mycket att skriva, typ en sida varje dag, vissa har ett liv att berätta om, i mitt liv händer inte så mycket.

Praktiken på ronnum var jättekul, som tur var har jag varit där hela sommaren också, =) har jobbat jättemycket det senaste. Kommer inte ihåg när jag hade en ledig helg sist. Dennna veckan får jag ta igen mig jobbar bara idag sen är jag ledig resten av veckan. Så skönt.

Nästa vecka ska vi åka till kolmården =) längtar verkligen, jag var typ 8 år eller nått när vi var där sist så det ska bli jättekul. KOmmer inte ihåg alls mycket.

Klockan 13.46 går tåget till vargön och det ska jag med. Jobbar kväll själv idag. Det bor två filteam på ronnum ett ryskt och ett svenskt. Ibalnd så hatar jag dem, det tror att det är så mycket bättre än alla andra. Spec ryssarna, de bryr sig inte, ingen respekt. Så himla skönt att de åker hem på fredag, sista gången jag ser dem idag.

Gud vad länge sedan det var vi sågs sofia, saknar dig. Vad sägs om sön? Läste din blogg förresten såg att du köpt en jätte söt almanacka =) vill också ha  en sådan.

KRAM KRAM 

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej min ängel=) ja vi måste ses snart! På söndag går tyvärr inte, Dasha har sin konfirmation då... och v. 18 blir det jobb hos mormor... jobbar du på lördag? pussar o kramar! Tänker på dig<3

2008-07-01 @ 17:30:41
URL: http://humanistensofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha ja tänk om den blir äcklig Sara...! då du... Moahahahhah

2008-07-07 @ 16:48:30
URL: http://humanistensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0