Hata omklädningsrum!

Det blev riktigt lyckat igår..kvällen var kul och inget pinsamt hände mig =) Hade hand om ett fyrmanna bord. De som satt där var jätte trevliga =) 100 kr i dricks=)

Påvägen hem fick jag reda på att vi ska äntligen ska åka till våran mysiga stuga i fjällbacka. Familjen åkte idag men jag och syrran shoppade idag och ska åka i morgon förmiddag istället. Hoppas verkligen vi får en fin vecka där. Jag ska be till vädergudarna om fint väder haha =)

Åkte till överby för att hitta shorts men men som vanligt hittar man aldrig det man letar efter =( alla var för små eller fel färg. Hatar de jävla omklädningsrummen, man ser varje missnöje=(
HIttad  i ella fall ett par vita skor och en jätte fin klänning=)


KRAM PÅ ER ALLA  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va trevlig med lite shopping:) Hoppas ni får det superbra i Fjällbacka!<3

2008-07-14 @ 11:37:30
URL: http://humanistensofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Aha, jo jag hade ett svagt minne av att du använde den=)

2008-07-29 @ 14:26:18
URL: http://humanistensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0