PUST =(

OJOJOJ!

Nu var det länge sedan jag skrev igen. Fast det händer inte så mycket i mitt liv, så jag tror att mitt en gång i månaden skrivning passar mig ganska bra.

Skolan har ju börjat för det flesta och en av dem är jag. Kände att det skulle bli kul att komma igång igen. Har saknat mina klasskamrater så oerhört mycket. Haft så fullt upp hela sommaren så vi har inte hunnits träffas. Allt man planerade inför sommaren bara gick i kras. Det känns som jag nästan inte haft lov, bara jobb o jobb. Självklart är det viktigt att lära sig och den stora bonusen är ju alla pengar som fyller kontot inför höst shoppingen. Känner att jag behöver lite nya höstkläder för att jag ska kara mig igenom ännu en höst.

VI har bytt klasser nu inför tvåan. Vi valde inriktning innan sommaren och har nu delats in efter det. Alla mina kära vänner har ju valt hotell, och jag turism, så man kommer sitta där själv i klassrummet. Stolen bredvid ekar tomt. Man känner sig så ensam och alla tittar på en. BLÄ  HATAR ATT VARA SÅ JÄVLA BLYG OCH OBETYDLIG. Syns inte, finns inte.

Fattar inte varför jag tror att jag kan bli reseledare. DÅ måste man vara social, vilja synas och defenetift höras bland alla tjattrande turister. Jag vill så gärna bli någon sån person. Men det är så svårt. NI fattar inte.

Herregud vad hon klagar och försöker få andra att tycka synd om henne tänker många. Det är säkert så till en liten del. Men för mig är det mitt liv just nu.

Självklart kan jag träffa mina såkallade kompisar under rasterna. Men vet inte vad jag står hos dem . Det känns ibland som jag är det femte hjulet..

Det senaste två veckorna har i alla fall varit roliga och soliga i högsta grad. Besökte nämligen södra spanien=) Det finns väll inte så mycket mer att säga att vi badade solade och bara njöt av värmen. Maten var väll inget att hurra för, men den funkade. Jag trivs verkligen utomlands. DÅ är man bara en turist. Man har ingen stämpel. Vill flytta utomlands ett tag och bara börja om. När man tillslut fått en stämpel där som man får var man än flyttar så är det bara att röra på sig igen.  

HOPPAS DET HAR HÄNT NÅGOT KUL NÄSTA MÅNAD DÅ JAG SKRIVER IGEN!!

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men gumman då! Klart du kan bli resledare, du skulle passa perfekt som det ju!

Hoppas allt känns bättre snart... Du vet att jag finns här <3 <3 <3 Älskar dig!

2008-08-24 @ 09:28:09
URL: http://humanistensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0