En tänkare...

Jag har länge tyckt att blogg varit lite konstigt. Varför vill andra läsa vad man gör varje dag. Är det intressant?
 
Efter att ha läst Humanistensofia.blogg.se blogg så har jag helt ändrat åsikt. Jag lovar er att jag kommer säkert vara en lat bloggare. Att skriva varje dag kommer jag inte hinna eller orka. Men det är gött att bara skriva ut sina tankar. Inte ha så mycket att bära på. Jag är verkligen en tänkare. Är det bra eller dåligt?
 
Ni får gärna kommentera min blogg. Påpeka gärna om jag gör för mycket stavfel. Så ska jag bättra mig. Jag brukar alltid slarva. Ok det var en undanflykt. Jag är uppriktit sagt så J*vla kass på att stava.

Ha det bäst...Nu ska jag kolla på DESPERET HOUSWIVES...det finns inget bättre:) 

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0